Přijďte si i vy zahrát s námi!
Každý čtvrtek od 18 do 22hod.
Pro děti klub již od 15hod.


D klub Doubravka, Zábělská 54b, Plzeň

--> Mapa <--

Turnaje

Istanbul - Upřesnění pravidel

Pro úplnost uvádím výklad a doplnění pravidel, aby na turnaji nedocházelo k nedorozuměním:

1) Kolárna – Na jednu návštěvu je možné koupit pouze jedno rozšíření trakaře.

2) Poštovní úřad – Při použití bonusové kartičky „2x“ se před druhou akcí nejprve posune kostička/ky a poté provede akce podruhé.

3) Fontána – Je jediná lokalita, kde neplatíte ostatním kupcům za setkání a kde nemusíte použít pomocníka. Není nutno stáhnout všechny pomocníky. Setkání s pašerákem/guvernérem/členem rodiny funguje normálně jako jinde, pouze ostatním kupcům se nemusí platit.

4) Černý trh – Pořadí akcí je možné obrátit.

5) Velká tržnice – V této lokalitě není možné použít bonusovou kartičku umožňující prodej libovolného zboží.

6) Policejní stanice – Pro využití stanice je nutné, aby se v ní nacházel váš člen rodiny. Před dalším použitím jej musí nejprve někdo zatknout nebo jej musíte nevrátit bonusovou kartičkou. Člena rodiny je možno poslat i na Fontánu. Pomocníci se ale seběhnou na Policejní stanici.

7) Sultánův palác – použitím bonusové kartičky „2x“ dojde ke zdražení druhého rubínu o příslušnou surovinu.

8) Mešity – kartičku mešity lze použít i v kole, ve kterém byla získána.

9) Prodavač drahokamů – použitím bonusové kartičky „2x“ dojde ke zdražení druhého rubínu o 1 liru.

10) Při zahrání akce prostřednictvím člena rodiny nedochází k setkáním. I při této akci lze použít bonusovou kartičku „2x“.

11) Po setkání s pašerákem či guvernérem nezapomínejte na jejich přemístění prostřednictvím kostek.

12) Při prodeji zboží na tržnici nezapomínejte na otočení žetonu poptávky.

13) Při použití bonusové kartičky „2x“ pro druhou akci nepoužíváte pomocníka – pouze provedenou akci zopakujete.

14) Bonusové karty
- lze hrát kdykoliv před nebo po akci
- lze hrát ihned jakmile je získáte
- nelze je hrát uprostřed akce tj. např. zaplatit dvě modré zboží, použít bonusovou kartu a pak doplatit třetí modré zboží tak abych prodal ve velké tržnici více zboží
- pokud jsem ale zahrál bonusovou kartu na dvojnásobné využití nějakého pole tak je možné mezi jednotlivými využitími zahrát jinou bonusovou kartu (např. nakoupit gem, doplnit si zboží a nakoupit druhý gem)

15) Pohyb
- nelze se vrátit na výchozí místo a to ani použitím bonusové karty pohybu o 4 pole
- jedinou možností jak zůstat na místě je bonusová karta pohybu o 0 polí
- pokud hraju bonusovou kartu pohybu tak jí musím poslechnout tj. pokud jsem zahrál kartu pro "pohyb 0" nemůžu jít o 1 až 2
- podobně při zahrání karty pohybu o 3-4 musím ujít 3 až 4 pole, ale tady samozřejmě mohu jít oklikou takže se dá dostat i na pole ve vzdálenosti 1 nebo 2

16) Karavanseraj
- při dobírání dvou bonusových karet mohu v libovolném pořadí brát karty z dobíracího i odhazovacího balíčku
- na karty se mohu průběžně dívat
- to znamená, že např. si mohu vzít první kartu z odhazovacího balíčku a poté se rozhodnu, jestli si vezmu i následující, nebo si raději vezmu náhodně z dobíracího balíčku
- podobně si mohu vzít první kartu náhodně z dobíracího balíčku, podívat se na ní a poté se rozhodnout jakou kartu si vezmu jako druhou

17) Peníze a počet bonusových karet jsou veřejné informace

Případné další dotazy a náměty prosím do komentářů.

Děkuji


| Autor: Pelly | Vydáno dne 05. 12. 2014 | 1454 přečtení | Informační e-mailVytisknout článek

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server